Редукційний клапан (регулятор тиску) з пілотним керуванням це один з різновидів регуляторів тиску прямої дії для функціонування якого застосовується принцип пілотного регулювання. Регулятор тиску складається з основного регулюючого клапана з гідравлічним приводом, який зменшує до постійного значення і забезпечує сталість тиску після себе, пілотного регулятора - невеликого редукційного клапана, змонтованого на корпусі основного клапана, який призначений для безпосереднього налаштування тиску і управління роботою регулюючого клапана, і системи імпульсних трубок для відбору і передачі тиску. Редукційні клапани з пілотним керуванням найчастіше використовуються в якості регуляторів тиску на центральних трубопроводах водопостачання та на великих відгалуженнях від них, оскільки вони здатні забезпечити велику пропускну здатність при дуже точній підтримці тиску.
Редукційні клапани з пілотним керуванням XLC 310/410, виробництва компанії CSA (Італія), це високоякісні регулятори тиску з гідравлічно керованим мембранним приводом, що забезпечують тривалу безаварійну роботу по зниженню тиску води з високою точністю і підтримці його стабільним, незалежно від зміни витрати води в трубопроводі і стрибків тиску до регулятора.
Регулятор тиску обладнаний візуальним індикатором положення затвора і повністю виконаний з ковкого чавуну з епоксидним покриттям FBT з внутрішніми деталями з нержавіючої сталі. Конструкція клапана спеціально розроблена для зменшення втрат напору, зниження шуму при дроселюванні і стійкості до пошкоджень при кавітації. Клапани стабілізації тиску CSA XLC 310/410 надзвичайно універсальні і можуть використовуватися для широкого спектра застосувань.
Редукційні клапани оснащуються ексклюзивним запатентованим пристроєм контролю потоку GR.I.F.O. з вбудованим фільтром, розробленим для підвищення стабільності і точності потоку на гідравлічних регулювальних клапанах CSA серії XLC, завдяки комбінації голчастих вентилів що регулюються і зворотних клапанів. Повністю виконаний з нержавіючої сталі, несхильний до корозії, GR.I.F.O. дозволяє здійснювати регулювання в дуже широкому діапазоні, одночасно знижуючи складність схеми в порівнянні з іншими рішеннями доступними на ринку.
GR.I.F.O. включає в себе наступні елементи: фільтр з тонкою сіткою з нержавіючої сталі AISI316 для захисту гідравлічної схеми від можливого бруду; три регулюючих клапана стабілізатора потоку голчастого типу з нержавіючої сталі в комбінації зі зворотними клапанами, необхідними для регулювання часу відгуку головного клапана, зміни швидкості відкриття і закриття, які залишаються незалежними один від одного; фільтровані і нефільтровані порти відбору тиску.
Модель CSA XLC 310/410 являє собою автоматичний регулюючий клапан, керований двоходовим пілотним клапаном (пілотом) (5) з попередньо встановленим значенням необхідного тиску з можливістю регулювання. Якщо тиск на виході з регулюючого клапана (9) підвищується вище заданого значення, пілот закривається направляючи тиск робочого середовища з входу регулюючого клапана в основну надмембранну камеру (10), таким чином, переміщуючи затвор клапана (11). Зменшення зазору між затвором (11) і сідлом (12) клапана призводить до втрат напору робочого середовища, необхідного для зменшення і стабілізації тиску за клапаном до заданого значення. Якщо тиск за клапаном падає нижче заданої контрольної точки, затвор (11) буде підійматися вгору збільшуючи прохід між ним і сідлом (12), тим самим зменшуючи втрату напору, тим самим підвищуючи тиск. Передача тиску робочого середовища в основну надмембранну камеру (10) керується пристроєм контролю з вбудованим фільтром GR.I.F.O. (4) забезпеченим трьома голчастими клапанами-стабілізаторами, необхідними для підстроювання часу відгуку редукційного клапана і точності підтримки тиску навіть у разі швидкої його зміни. Завдяки ізолюючим кульовим кранам (1-2-3) ланцюг керування і його компоненти можуть бути замінені без припинення подачі води через редукційний клапан.
Лист технічних даних на редукційні клапани з пілотним керуванням CSA серії XLC