Головна > Обладнання > Трубопровідна арматура >

Затвор поворотний дисковий з подвійним ексцентриком VAG EKN

Затвор дисковий двоексцентриковийПоворотний затвор з подвійним ексцентриком (подвійним ексцентриситетом, двох ексцентриковий) VAG-Armaturen EKN з м'яким ущільненням і епоксидним покриттям для води. Довгий термін служби завдяки відсутності контакту середовища з опорою валу і зносостійкому і корозійностійкому сідлу з наплавленням. Застосовується в водопостачанні, водопідготовки, в попередньої очистки стоків, на греблях, на електростанціях, в промисловості.

Особливості конструкції

  • Кінці валу з нержавіючої сталі повністю закриті кільцевим ущільненням і втулками опор диска, що забезпечує оптимальний захист всієї опори від корозії.
  • Бронзові втулки вала - запорука довгої і безпечної служби.
  • Зносо-стійке, корозійно-стійке, захищене від зсуву сідло.
  • Автоматичне ущільнення сідла - робочий тиск збільшує силу ущільнення в обох напрямках течії робочого середовища.
  • Профіль ущільнення міцно утримує ущільнююче кільце між диском і стопорним кільцем. Немає ризику виривання ущільнення навіть при різкому прискоренні потоку.

Технічні характеристики

Модель VAG EKN
Приєднання фланцеве
Номінальні діаметри DN150 ... 4000
Температура робочого середовища +50 °С
Номінальний тиск, бар PN 6, 10, 16, 25, 40
Класс герметичности А - повна двостороння герметичність
Матеріали основних вузлів:  
Корпус високоміцний чавун EN-JS1030 з епоксидним покриттям усередині і зовні
Диск високоміцний чавун EN-JS1030 з епоксидним покриттям
Сідло наплавка з хромоникельової нержавіючої сталі
Вал диска н/ж сталь 1.4021
Опора вала бронза
Ущільнення диска і вала EPDM

Спеціальні виконання дискових затворів EKN

  • Корпус і диск виконані зі зварної сталі.
  • Затвор з приварними кінцями.
  • Затвор для робочого середовища до 200 °C.
  • Гумований корпус і диск для агресивних середовищ.
  • Частково або повністю емалеве покриття.

Конструкція дискового затвора з подвійним ексцентриситетом

На малюнку нижче представлено конструкцію дискового затвора з подвійним ексцентриситетом VAG EKN серії H. Диск затвора розташовується на валах з нержавіючої сталі, які повністю загерметизовані подвійним кільцевим ущільненням і закриті опорами, для максимально ефективного захисту підшипників. Система самозмащування підшипникової втулки гарантує експлуатаційну довговічність. Кільцеве ущільнення диска затиснуто між диском і кільцем кріплення, що гарантує неможливість зміщення або виривання ущільнення при високих швидкостях потоку і забезпечує ущільнюючий ефект незалежно від напрямку потоку. Залежно від моделі затвора, сідло корпусу може мати епоксидне покриття або бути виконане з корозійностійкого зносостійкого матеріалу, наплавленого в корпусі. Конструкція дискового затвора з подвійним ексцентриситетом

1 – Корпус затвора; 2 – Диск; 3 – Ущільнення диска; 4 - Кріпильне кільце; 5 - Сідло; 6 – Вал; 7 - Підшипникова втулка; 8 – Ущільнення валу; 9 – З'єднувальний штифт

Технічна документація та інструкції з експлуатації

Лист технічних даних на дисковий затвор з подвійним ексцентриситетом VAG EKN